Tyvärr inga valpar

Ultraljud visar att Dita tyvärr gått tom. Hon lurade både mig och sig själv, jag kan tro att det är fler som liksom jag är ledsna och besvikna.. Men vi gör omparning på nästa löp och hoppas på bättre tur då.

Daisy är nu officiellt pensionerad. Detta efter att Pawels mormor fått diagnos alzheimers sjukdom. Daisy bodde redan där på halvtid och det känns fel att ta hem henne för en kull när babcia är dålig. Daisy gör babcia mycket gott så det känns rätt att hon får bo där.

En ljusglimt i det hela är telefonsamtalet jag fick från Mayas fodervärd häromdagen, nu löper hon! Mer information om kombinationen kommer på hemsidan och bloggen framöver.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0